cyklus praktických workshopů
UMĚNÍ SEBEPREZENTACE
aneb jak umět svoji nabídku prezentovat tak, aby to lidi fakt zajímalo
Stojíte před ostatními, oni na vás koukají, čekají, co řeknete.
Vy víte, že máte pár minut na to, abyste smysluplně a zajímavě řekli něco o tom, co děláte.
Pár minut na to, abyste ty lidi zaujali.
Abyste popsali, co vlastně děláte a proč to, co děláte, je tak skvělé.
Aby si to ti lidé taky chtěli koupit nebo objednat.
Nebo alespoň aby chtěli vědět něco víc.
A vy tam stojíte, máte sucho v krku, stažený žaludek a...
...TMU.
ZNÁTE?
ty stažené půlky, když máte smysluplně prezentovat před ostatními?
ty pocity marnosti, když místo chytlavého a atraktivného projevu z vás padají akorát tak nějaké nesmysly, které se vůbec nedrží celku?
ten pocit trapnosti, kdy byste se v ten okamžik nejraději propadli někde hluboko do země, zmizeli z místnosti a utekli někam daleko, kde vás už nikdo nikdy nenajde?

POKUD ANO, TAK NEBOJTE.
Takových nás kdysi bylo spoustu.
Dobrá zpráva ale je, že se s tím dá něco dělat.

Ono totiž umět smysluplně, zajímavě a sebevědomě mluvit na veřejnosti,
a ještě k tomu u toho atraktivně prezentovat svoje služby a nabídku,
je DOVEDNOST.
A jako každá jiná dovednost se
DÁ NAUČIT.
ANO. JDE TO. I U VÁS.
JAK TO MŮŽU VĚDĚT?
Protože už několik let školím umění prezentace ve velkých firmách.
Prezentačními workshopy jsem provedla spoustu drobných podnikatelů.
Viděla jsem už spousty "beznadějných" případů.
A mnohokrát jsem viděla, jak se tyto "případy" po poctivém trénování překlopily v sebevědomé prezentéry, kteří umí své téma podat chytlavým, ale zároveň uvěřitelným a atraktivním stylem.
A to je přesně to, co máte možnost zažít v rámci této SÉRIE INTENZIVNÍCH WORKSHOPŮ.
- celkem 4 workshopy ŽIVĚ
- setkání pravidelně co dva týdny
- důvěrné tréninkové prostředí v malé skupince max 8 účastníků
- ověřené strategie a metody, které vás zbaví strachu z mluvení před lidmi
- vytvoření atraktivního obsahu vašeho přednesu, tzn. chytlavého elevator pitch a příběhu, který posluchače vtáhne a nadchne
Co takový trénink může udělat s vaším přednesem?
Třeba tohle:
Lenka Sližová - malířka, intuitivní malba, artereapie
Nebo tohle:
Urszula Kuryszová - CEO jazykové školy TEFL
Anebo taky tohle:
CHCETE TO TAKY ZAŽÍT?
Ten pocit, když...
- se nebojíte postavit před neznámé lidi a odprezentovat to, co umíte a nabízíte,
- vám nervozitou nepřeskakuje hlas a neztrácíte linku,
- nesténáte, nezasekáváte se a není to samé "hmm, prostě, vlastně",
- vám oči utečenecky nekoukají do rohu ani "do blba",
- se během mluvení neošíváte, divně nepohupujete, ale nejste ani ztuhlí jako tvrdé Y...
...jednoduše když jste uvolnění, v pohodě, víte, co s rukama, víte, co říkáte a víte, že to dává smysl?
A hlavně víte, že je to autentické, přirozené a ne škrobené nebo hrané jako školní představení?

Protože pokud ano, tento cyklus je PRÁVĚ PRO VÁS.
KDY?
čtvrtek 6.3., čtvrtek 20.3., čtvrtek 10.4., čtvrtek 24.4., vždy v čase 10:00 - 14:00
KDE?
Ostrava
CENA?
14.000,- Kč
anebo 2 splátky po 7.250,- Kč
PRO KOHO JSOU WORKSHOPY URČENÉ?
- pro podnikatele, kteří se potřebují umět představit svoje služby nebo zaujmout na networkingu
- pro obchodníky a prodejce, kteří potřebují lákavě prezentovat svoji nabídku
- pro zaměstnance, kteří potřebují prezentovat svoji práci před svým týmem
- pro umělce, kteří potřebují o své tvorbě mluvit na výstavách, koncertech nebo vernisážích
- pro pracovníky institucí, kteří potřebují před ostatními prezentovat svoje výsledky
- pro kulturní pracovníky, kteří uvádějí kulturní akce a vystupují před veřejností
A pro kohokoliv dalšího, kdo se potřebuje naučit mluvit na veřejnosti a nebýt u toho nervózní jako v první tříde.
PÁR OTÁZEK NA ZÁVĚR
1. Jak budou workshopy probíhat?
Potkáme se vždy živě na 4 hodiny v daný termín a na daném místě, všechny instrukce ke každému workshopu vám přijdou s dostatečným předstihem do emailu.
Workshopy jsou stavěné jako navazující, to znamená, že na každém workshopu se tématicky zaměříme na jednu část, a na tu pak navážeme během dalšího workshopu, přičemž příslušnými cvičeními to zase posuneme o něco dál.
A budeme především reálně trénovat, takže budete mluvit, mluvit a zase mluvit.
Celkem si tak vybudujete silnou dovednost v oblasti body language, práce s hlasem, práce s obsahem sdělení a sebedůvěru při prezentování.
2. Co se bude dít v době mezi workshopy?
Nic. A vlastně všechno.:)
Budete si nově nabyté poznatky zkoušet v rámci svých obchodních schůzek, networkingů, setkání s novými klienty a prostě všude, kde budete prezentovat svoje služby.
Tím si to všechno v tomto mezidobí hezky "sedne". Zakoření a zůstane. A my to pak na dalším workshopu posuneme zase o něco dál.
3. Co když se některého z termínů nebudu moct zúčastnit?
Pokud nebudete moct dorazit osobně, můžete se přidat online přes zoom.. Záznamy ani videonahrávky pro nepřítomné ale nebudou. Tento trénink je koncipovaný jako ŽIVÝ trénink s opravdu intenzivní individuální péčí. Posouváte se totiž hlavně díky tomu, že si to na daném workshopu intenzivně zkoušíte. V případě nepřítomnosti není žádná náhrada.
4. Co ještě účastí v tomto tréninku získám?
Cenné kontakty a podporující skupinu. Dost pravděpodobně i nové přátele nebo klienty/obchodní partnery.
Je to totiž svým způsobem velmi intezivní networking, během kterého vzájemně poznáte hodně do hloubky nabídku, služby, ale i příběh každého z vás. A to je něco, co opravdu velmi sbližuje. Ověřeno v praxi.
5. Je možné platbu rozdělit na splátky?
Ano. Na 2 splátky po měsíci.
JEŠTĚ VÁHÁTE?
V tom případě se podívejte, jak workshopy posunuly Zuzku nebo Nikol:
Zuzana Grygier - mentorka vědomého podnikání, TianDe team leader
Nikola Halásek - fyzioterapeutka/exkluzivní organizátorka JUST
anebo Lenku či Libi:
Lenka Šubertová - majitelka hudební školy YAMAHA
Libuše Bučková - obchodní partner pro společnost RINGANA
Anebo i Lucku a Honzu:
Mně tyto workshopy přinesly mnoho “AHA momentů”, strašně se mi líbily a nikdy před tím jsem nezažila takové ty praktiky uvědomění…představit si, zhmotnit a pojmenovat/to byla pecka😊 Rozhodně me ty workshopy uklidnily (uvědomění,že o nic nejde), tolik u přednesu netančím, nehoupu se, snažím se mluvit slušněji, zbytečně nelaškuju, jdu k věci a jsem efektivnější/rychlejší. Ještě musím zamakat na tom říct podstatné a zbytečně moc nemluvit.😅 Ale rozhodně cítím i vidím progres. (A když se já pochválím, tak to je fakt silné.) Jsem nesmírně vděčná za tento workshop a ani jednou nenašla výmluvu, i když jsem měla i vážné/opodstatněné důvody. Ale nevzdala jsem to a s každým workshopem jsem věděla, že tam jsem správně😁…byl to můj čas s úžasnými lidmi a nejzajímavější na tom bylo to, že jsme byli z různých prostředí. Já chci tímto moc a moc poděkovat, protože jsem něco takového potřebovala zažít, jsi úžasný člověk a rozhodně máš co nejen nabízet, ale hlavně předávat!!!🙏❤️🫶
Workshop k sebeprezentaci byl pro mě velmi užitečný a přinesl mi několik důležitých dovedností a poznatků. Naučil jsem se, jak se lépe prezentovat před ostatními lidmi a jak získat jejich pozornost a zájem. Zde je něco málo co jsem si z workshopu odnesl. Získal jsem více sebevědomí při prezentacích. Naučil mě, jak pracovat s nervozitou a jak se lépe připravit, abych se cítil pohodlněji před publikem. Naučil mě, jak začít silným úvodem, což pomáhá zaujmout posluchače. Získal jsem lepší povědomí o svém hlasu a těle a jak je používat k tomu, abych lépe komunikoval. Možnost získat konkrétní zpětnou vazbu od lektora a od ostatních účastníků workshopu byla pro mě velmi cenná. Díky ní jsem si uvědomil své silné stránky, ale také oblasti, na kterých musím pracovat. Celkově vzato, workshop k sebeprezentaci byl pro mě inspirativní a motivační zkušeností. Mám nyní lepší nástroje a dovednosti, které mi pomohou v mém osobním i profesionálním životě. Doporučuji ho všem, kteří chtějí zlepšit svou schopnost prezentovat a vést komunikaci s ostatními.
A víc už neváhejte.
Každý "zbabraný" networking nebo nezvládnutá prezentace na obchodní schůzce je totiž promarněná příležitost dobrého obchodu.
A to je ušlý zisk, který je zbytečné tolerovat.